پاداش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
| پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان پاداش به معلمان بازنشسته!!!!!؟؟؟؟؟ |
|
ایا دادن پول کسی به خودش ان هم به هزاران مکافات پاداش است. باران از زمین به اسمان میبارد.
|
|
پاداشی چیزی است که برای انجام عمل مطلوب به کسی داده میشود و قابل برگرداندن نیست. این برادر عزیزمان باید سواد خود را افزایش دهد و در سخنرانی ها احساساتی نشود که کلمه ی بگوید که معنی ان را نمی داند
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:
وی با بیان اینکه رئیس هیأت امنای این صندوق وزیر آموزش و پرورش وقت بوده است، افزود: با توجه به اینکه هدف از تشکیل این صندوق رفع مشکلات اقتصادی معلمان است بنابراین ارائه تسهیلاتی بانکی برای معلمان در اولویت وظایف این صندوق قرار گرفت. معاون مالی اداری صندوق ذخیره فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه پرداخت وام به معلمان بازنشسته با کارمزد دو درصد به مدت 36 ماه صورت میگیرد یادآور شد: شرط دریافت این گونه وامها عضویت معلمان بازنشسته تا پنج سال، پرداخت اقساط و پنج درصد کسر از حقوق است و علاوه بر این وام میتواند در حساب معلمان قرار بگیرد و سود آن به صورت روز شمار به حساب جامعه پرتلاش معلمان واریز گردد. تقی زاده اضافه کرد: پهنه تجاری فرهنگی با حفظ مالکیت آموزش و پرورش نزدیک هزار کیلومتر است و در صورت ساخت مراکز تجاری و فعالیت معلمان در کنار تعلیم و تربیت میتواند سبب گردش امور اقتصادی آنها شود و مشکلات این بخش از زندگی معلمان را کاهش دهد. وی برگزاری چنین نشستهای مشترکی را سبب همافزایی بیشتر برای رفع مشکلات اقتصادی معلمان دانست و بیان کرد: پتانسیل و ظرفیت خراسان رضوی به واسطه فعال شدن مستمر پارلمان معلمان که دربرگیرنده اعضای منتخب معلمان در این استان است مشکلات اقتصادی این جامعه پرتلاش را رفع کند. معاون مالی اداری صندوق ذخیره فرهنگیان کشور در ارتباط با اهداف و فعالیت شرکت استانی که قرار است در سراسر کشور و خراسان رضوی با همکاری صندوق ذخیره فرهنگیان کشور فعال شود خاطرنشان کرد: این شرکت با عنوان اقتصاد و رفاه میتواند ظرفیت های استانی ملی هر منطقه را مورد بررسی قرار دهد تا از جمعیت بالای معلمان در ایران به عنوان یک فرصت بزرگ در فعالیت های اقتصادی بهره ببرد. تقی زاده از پرداخت 250 میلیارد تومانی این صندوق به معلمان بازنشسته به عنوان پاداش در 6 ماه خبر داد و گفت: بازنشستگان مهر 94 با یک تاخیر دو ماهه پاداش خود را تحویل گرفتند اما بازنشستگان بهمن 94 نخستین روز از اردیبهشت 95 پاداش خود را دریافت کردند. |







روز چهارشنبه مورخ 12 / 12 / 94 آقای دکترغندالی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان طی مصاحبه پرطمطراق اعلام نمودند سود سهام مهر و آبان و آذر اعضای بازنشسته این موسسه همان روز مصاحبه به حساب ایشان واریز و از روز شنبه 15 / 12 / 94 از طریق تک کارت بانک سرمایه قابل برداشت خواهد بود .