پاداش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان پاداش به معلمان بازنشسته!!!!!؟؟؟؟؟
 

  ایا دادن پول کسی به خودش ان هم به هزاران مکافات پاداش است. باران از زمین به اسمان میبارد.

 

پاداشی چیزی است که برای انجام عمل مطلوب به کسی داده میشود و قابل برگرداندن نیست. این برادر عزیزمان باید سواد خود را افزایش دهد و در سخنرانی ها احساساتی نشود که کلمه ی بگوید که معنی ان را نمی داندامیدوارم این نوشته دل نازک مثلث برمودای ها را ناراحت نکند.بیسوادی بلای جامعه است!!!

 

فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:


عصر اعتبار- معاون مالی اداری صندوق ذخیره فرهنگیان کشور از پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومانی این صندوق به معلمان بازنشسته به عنوان پاداش در ۶ ماه اخیر خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، محمد تقی‌زاده ظهر امروز در حاشیه نشست مشترک پارلمان معلمان خراسان رضوی با اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان کشور در مرکز رفاهی امام علی (ع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این صندوق بر اساس برنامه دوم در سال 74 تشکیل شد و اعضای آن معلمانی هستند که با کسر پنج درصد از حقوق خود، وجه این صندوق را در کنار پرداخت یارانه دولت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه رئیس هیأت امنای این صندوق وزیر آموزش و پرورش وقت بوده است، افزود: با توجه به اینکه هدف از تشکیل این صندوق رفع مشکلات اقتصادی معلمان است بنابراین ارائه تسهیلاتی بانکی برای معلمان در اولویت وظایف این صندوق قرار گرفت.

معاون مالی اداری صندوق ذخیره فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه پرداخت وام به معلمان بازنشسته با کارمزد دو درصد به مدت 36 ماه صورت می‌گیرد یادآور شد: شرط دریافت این گونه وام‌ها عضویت معلمان بازنشسته تا پنج سال، پرداخت اقساط و پنج درصد کسر از حقوق است و علاوه بر این وام می‌تواند در حساب معلمان قرار بگیرد و سود آن به صورت روز شمار به حساب جامعه پرتلاش معلمان واریز گردد.

تقی زاده اضافه کرد: پهنه تجاری فرهنگی با حفظ مالکیت آموزش و پرورش نزدیک هزار کیلومتر است و در صورت ساخت مراکز تجاری و فعالیت معلمان در کنار تعلیم و تربیت می‌تواند سبب گردش امور اقتصادی آنها شود و مشکلات این بخش از زندگی معلمان را کاهش دهد.

وی برگزاری چنین نشست‌های مشترکی را سبب هم‌افزایی بیشتر برای رفع مشکلات اقتصادی معلمان دانست و بیان کرد: پتانسیل و ظرفیت خراسان رضوی به واسطه فعال شدن مستمر پارلمان معلمان که دربرگیرنده اعضای منتخب معلمان در این استان است مشکلات اقتصادی این جامعه پرتلاش را رفع کند.

معاون مالی اداری صندوق ذخیره فرهنگیان کشور در ارتباط با اهداف و فعالیت شرکت استانی که قرار است در سراسر کشور و خراسان رضوی با همکاری صندوق ذخیره فرهنگیان کشور فعال شود خاطرنشان کرد: این شرکت با عنوان اقتصاد و رفاه می‌تواند ظرفیت های استانی ملی هر منطقه را مورد بررسی قرار دهد تا از جمعیت بالای معلمان در ایران به عنوان یک فرصت بزرگ در فعالیت های اقتصادی بهره ببرد.

تقی زاده  از پرداخت 250 میلیارد تومانی این صندوق به معلمان بازنشسته به عنوان پاداش در 6 ماه خبر داد و گفت: بازنشستگان مهر 94 با یک تاخیر دو ماهه پاداش خود را تحویل گرفتند اما بازنشستگان بهمن 94 نخستین روز از اردیبهشت 95 پاداش خود را دریافت کردند.

بانک سرمایه و صندوق ذخیره

تلاش برای سرپا نگه داشتن بانک سرمایه از جیب بازنشستگان سال94

صدور کارت سرمایه و گرو نگه داشتن 200000ریال به عنوان اندوخته بدون اجازه مشتری از بازنشستگان جای سوال و تامل است!!!!!!؟؟؟؟؟؟اگر سر انگشتی حساب کنیم از بازنشستگان 94 که حدود 36000 نفر میباشد بانک سرمایه مبلغ 7200000000ریال کاسب شده خدا بده برکت !!!!!خدمت بزرگی در حق بازنشستگان است .برای رفاه حال بازنشستگان وام افراد صاحب نفوذ در بانک سرمایه تامین شد.

کاشکی موقع وام دادن به زنجانی و ریخته گران حداقل از انها هم مبلغ 200 تومان کم می کردند. به دزدی گرفتند در بلخ اهنگری   به شوشتر زدند گردن مسگری!!!!

عجایب هفتگانه جهان در اموزش و پرورش هشتگانه میشود

وزیری که استقلال نداشته باشد زیر مجموعه های ان چه خواهد بود؟؟؟؟؟؟!!!!!!ایا  پست ومقام اینقدر ارزش دارد که ادم عروسک کوکی دیگران شود.ما تشنگان قدرتیم نه شیفتگان خدمت

یک روز مدیر کل بوشهر ، روز دیگر ... ؟! "

اقدام پرسش برانگیز فانی در مورد یک مدیر مدرسه ؟!

 

اقدام پرسش برانگیز وزیر آموزش و پرورش در مورد مدیر عزل شده ی دبیرستان دکتر موحد در ناحیه ۴ تبریز

شنیده ها حاکی است ؛ در اقدامی عجیب و شبهه برانگیز ، مدیر عزل شده ی دبیرستان دکتر موحد در ناحیه ۴ تبریز پس معرفی مدیر جدید در روز ۲۱ فروردین از سوی اداره ناحیه برای مدیریت در روز ۲۳ فرودین به سمت سابق خود بازگشت .

بنا بر شنیده های موثق دستور بازگرداندن مدیر عزل شده توسط شخص وزیر و به دلیل فشار و درخواست یکی از نمایندگان مجلس از او بوده است. این در حالی است که گفته می شود این فرد قبلا هم از مدیریت عزل و بازگردانده شده بود.

 

همه فرهنگیان ذینفع  در بانک سرمایه بعد از این مورد توجه خواهندبود .اقا این شد مدیر با لیاقت و قدر دان!!!

از قدیم گفته اند امیدوار بودن برای سلامتی خوب است؟؟؟

قائم مقام موسسه در همایش سراسری مدیران و روسای شعب بانک سرمایه در مشهد تاکید کرد :

لزوم توجه ویژه به فرهنگیان به عنوان بنیانگذاران اصلی بانک سرمایه

با حضور اعضای هیات‌مدیره، مدیران ارشد، روسای شعب بانک سرمایه و مسئولان فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی استان خراسان رضوی، همایش سراسری مدیران و روسای شعب بانک سرمایه در مشهد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، اعضای هیات‌مدیره، مدیرعامل، مدیران ارشد و روسای شعب بانک سرمایه، در همایش سراسری مدیران و روسای شعب بانک سرمایه در مشهد مقدس گرد هم آمدند و درخصوص عملکرد و برنامه‌های سال ١٣٩٤ و همچنین راهبردها، سیاست‌ها و ماموریت‌های بانک در سال ١٣٩٥ با همدیگر گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

در این همایش یک روزه ابتدا علیرضا حیدرآبادی‌پور، مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره بانک سرمایه ضمن خیرمقدم به شرکت‌کنندگان و مسوولان استانی اهداف این همایش سراسری را برای حاضران بیان و بر عزم جزم همه مدیران و دیگر اعضای بانک سرمایه برای اعتلا و رشد این بانک تاکید کرد.

دکتر محمد رضا شریف کاظمی، قائم‌مقام مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، در سخنانی به جایگاه، نقش و اهمیت فرهنگیان در شکل‌گیری و توسعه فعالیت‌های بانک سرمایه و ضرورت توجه به این سرمایه‌های ارزشمند اشاره کرد.

در بخش بعدی این همایش از مهندس کاظمی، رئیس هیات‌مدیره سابق بانک سرمایه و دانش‌آموزان و معلمان نمونه استان تجلیل و با تقدیم هدایایی از ایشان قدرشناسی و سپاسگزاری شد.
در ادامه همایش، دکتر بهمن خادم، عضو هیات‌مدیره بانک سرمایه نیز بر اهمیت جدیت و تلاش برای جذب منابع بانک و دقت در ترکیب، کیفیت و کمیت این منابع تاکیدکرد و بهره‌گیری از بانکداری الکترونیک را یکی از ضرورت‌های پیش روی بانک بر شمرد. در پایان این مراسم نیز میثاق‌نامه همایش که متن آن به اطلاع و امضای شرکت‌کنندگان رسیده بود، قرائت شد.

این همایش که همه ساله در آغاز سال و برای بیان سیاست‌ها و راهبردها و همچنین مرور عملکرد سال گذشته بانک سرمایه برگزار می‌شود، در آستانه یازدهمین سال فعالیت بانک سرمایه با انسجام و برنامه‌ریزی بهتر و موثرتر برگزار و نتایج و بحث‌های مطروحه در آن از طریق انتشار ویژه‌نامه همایش و برگزاری جلسات داخلی به همه بخش‌ها و شعب بانک ابلاغ و ملاک عمل قرار خواهد گرفت

 

شرایط دریافت وام بدون بهره از صندوق ذخیره فرهنگیان

 

اگر قدمی در جهت حل مشکل بازنشستکان فرهنگی برداشته شود مبارک است.ولی با منت پول فرهنگیان را به عنوان وام دادن و ضوابط ان را بصورت دقیق برای فرهنگیان مطرح نساختن گناه نابخشودنی  است .

همکاران گرامی شرایط وام به این صورت است.1- دو درصد کارمزد برای کل مبلغ برای هرسال که طول مدت وام سه سال است.2- کسر پنج درصد از کل حقوق برای مثال اگر دریافتی شما 2000000باشد هر ماه از شما 100000هزار تومان کسر خواهد .3- اگر موجودی شما در صندوق 10000000تومان باشد نزدیک 500000 هزار تومان در کل سه سال بهره پرداخت خواهید کرد و قسط هرماه شما 277000 هزار تومان خواهد شد .4 -با این فرض اگر شما هرماه  377000 هزارتومان در یک بانک پس انداز کنید با حداقل 18 درصد سود در پایان سال یک مبلغ حدود هفتاد هزار تومان سود خواهید گرفت  این مبلغ برای سال بعد هر ماه هفتاد هزار تومان  شاید هم بیشتر  وبرای سال سوم نزدیک 150000هزار تومان خواهد شدو در پایان  سه سال شما مبلغی بیش از 13000000میلیون پس انداز خواهید داشت که اختیار ان  هم در دسترس شما خواهد بود و دیگر نیاز به التماس و دعا برای دریافت پول خود نخواهید بود.5- در این اشفته بازار هیچکس حاضر نیست اختیار دارایی خودش را در اختیار کسی بگذارد و بعد التماس کند .

توصیه میشوددر حال دریافت پیام های هیجانی هیچ وقت تصمیم نگیرید.6- کاش صندوق ذخیره از اول تاسیس لیان شانپو نبود تا افراد رانده شده در ان جمع شوند .بلکه بهره وری در ان اساس کار بود  صندوق اقتصاد دان و حسابدار زبده میخواهد نه مشاور لیسانس یا فوق لیسانس ادبیات ولی دیگر اب از سر گذشته هرکی مسئول صندوق بشود مجبور است به فکر فرادست خود باشند نه بفکر من معلم بازنشسته یا در حال خدمت .

ارزو به دل ماندیم از صرف یک لقمه از غذای صندوق!!!!!؟؟؟؟کاش به خاطر  سرمایه گذاری در صندوق برای کل اعضا روسای صندوق در هر دوره یک وعده غذای که خود در ناهار صرف میکنند ارزانی میداشتند تا ماهم از رنگ بوی ان اطلاع پیدا میکردیم و نمک گیر روسا از اول تا خاتم میشدیم .

شرایط دریافت وام بدون بهره از صندوق ذخیره فرهنگیان

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز سهم‌الشرکه فرهنگیان بازنشسته در دی ماه خبر داد و گفت: واریز سهم‌الشرکه بازنشستگان بهمن و اسفند هم تا پایان فروردین ماه واریز خواهد شد

شهاب‌الدین غندالی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه مبلغ سهم‌الشرکه به حساب اعضای بازنشسته صندوق در دی ماه بیش از ١١٧ میلیارد ریال است اظهار کرد: لیست اطلاعات مربوط به بهمن و اسفندماه هنوز از سوی استان‌ها به دست ما نرسیده است. در تلاشیم با تکمیل اطلاعات، سهم‌الشرکه این دوماه را تا آخر فروردین پرداخت کنیم.

وی در ادامه درباره استمرار عضویت بازنشستگان در صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: اکنون شرایط همانند گذشته نیست و کسانی که بازنشسته می‌شوند در صورت تمایل می‌توانند عضو صندوق باقی بمانند

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان افزود: از آنجا که بازنشستگان با مشکلات مختلفی روبرو هستند و بعضا روی دریافت سرمایه‌شان در زمان بازنشستگی حساب باز می‌کنند، تصمیم گرفتیم معادل مبلغی که در صندوق سرمایه دارند، وام بدون بهره با کارمزد ٢ درصد ارائه کنیم تا زندگی‌شان با مشکل مواجه نشود

غندالی ادامه داد: به عنوان مثال اگر همکاری در زمان بازنشستگی ١٥ میلیون تومان سرمایه دارد، معادل همین مبلغ وام بدون بهره با کارمزد ٢ درصد به وی پرداخت می‌شود و به سرمایه او در موسسه همانند سایر اعضاء سود تعلق می‌گیرد

وی تاکید کرد: البته استمرار عضویت اجباری نیست و اگر همکار بازنشسته ما تمایلی به این امر نداشت می‌تواند سرمایه‌اش را دریافت و از صندوق خارج شود.

نوع استخدام رسمي
وضعیت سپرده گذار بازنشسته وتسويه حساب درمركز
تاریخ عضویت 74/08/30
تاریخ تسویه 941216
استان اردبيل
منطقه پارس آباد
نوع بدهکاری تسويه وام خودرو
سپرده عضو از دوره های قبل 26,096,864
سپرده عضو در سال تحصیلی جاری 341,400
سود سپرده عضو از دوره های قبل 89,574,092
واریزی دولت از دوره های قبل 13,252,147
واریزی دولت در سال تحصیلی جاری 0
سود واریزی دولت از دوره های قبل 55,822,277
جمع کل 185,086,780

این صورتحساب بنده از زمان عضویت میباشد .

تفاوت سپرده اینجانب با واریزی دولت را توجه فرمایید حدود 1300000تومان تفاوت دارد و اگر سود ان را هم حساب کنیم 5600000 هزار تومان جمعا 7000000 تومن میشود که صندوق ذخیره موقع تسویه حساب این مبلغ را پرداخت نمیکند و دزدی اشکار انجام میدهد .وکسی هم جوابگو نیست .

دروغ دوم در جلو صورت وضعیت نوشته بازنشسته و تسویه حساب در مرکز تا الان که بنده نه تسویه حساب کرده ام و نه کل پولم را تحویل داده اند .

برایم جالب است این پیر مرد الزایمری پشت سرهم در رسانه ها و با پیامک خبر از تسویه حساب و واریز سهم الشرکه میدهد.

اگر این پس انداز رابمدت بیست سال در بانک سرمایه گذاری میکردیم یا طلاخریداری میکردیم باورتان میشود سه برابر این مبلغ رابدست می اوردیم.

لازمه خدمت عزیزانی که عضو هستند یا خواهند شد برسانم همکاران گرامی صندوق قطعا ورشکست شده ودر اینده نزدیک توان پرداخت سهم الشرکه اعضا را نخواهد داشت همچنانکه امسال تا این تاریخ توانایی پرداخت پول پس انداز ما را ندارد تازه وعده اردیبهشت را داده اند. اگر ان موقع هم عملی بشود یا نه خدا داند پس اگاه باشید 

سال نو بر همه ایرانیان عزیز مبارک

 سال نو مبارک

یا مقلب القلوب و الابصار

تایید دروغهای غندالی توسط همکاران بازنشسته

صندوق ذخیره فرهنگیان ؛ وعده پوشالی مدیران، بازی با شعور اعضا مطلب ویژ

صندوق ذخیره فرهنگیان و مطالبات بازنشستگان  روز چهارشنبه مورخ 12 / 12 / 94   آقای دکترغندالی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان طی مصاحبه پرطمطراق اعلام نمودند سود سهام مهر و آبان و آذر  اعضای بازنشسته این موسسه همان روز مصاحبه به حساب ایشان واریز و از روز شنبه  15 / 12 / 94  از طریق تک کارت بانک سرمایه قابل برداشت خواهد بود .


البته ایشان اشاره کرده بودند که لیست استانی دی ماه را هنوز دریافت نکرده اند وگرنه سود این ماه نیز قابل پرداخت خواهدبود .

چقدر ما بازنشستگان فرهنگی وامانده ایم که این مدیران از دست انداختن و بازی با شعور ما خسته نمی شوند ؟!

این مبلغ تا امروز هنوز به حساب ما واریز نشده اما آقایان تبلیغات و بازی با افکار عمومی خود را انجام داده و بهره لازم را نیز برده اند .

موسسه ای که با سرمایه ما فرهنگیان تشکیل شده و مدعی موفقیت درجلب اعتماد این قشرمظلوم است در سال جاری به انحای مختلف شعور ما بازنشستگان را به بازی گرفت و خلف وعده های مکرر را سوهان روح ما گردانید .

پرداخت سپرده ها بعد از چهار ماه و ده روز آن هم برخلاف وعده داده شده بدون احتساب سود روز شمار و فقط اصل سهم الشرکه و بعد از افتتاح حساب در بانک سرمایه پرداخت شد، اما موج خبری به گونه ای راه افتاد که انگار حرکت خارق العاده ای رخ داده ؛ حال آن که سال گذشته همکاران بازنشسته راس سه ماه سهم الشرکه به اضافه سود روزشمار نود روزه را دریافت کرده بودند.


ظاهرا سال جاری موقعیت مناسبی برای مانورهای تبلیغاتی مدیران موسسه فراهم نموده تا به وسیله آن سرپوشی بر کاستی های خود درحق اعضا بگذارند.


برادران عزیز !

شما که بر مرکب مراد سوارید و منافع مالی شایان توجهی در قالب حقوق و مزایا و ماموریت های آن چنانی و فاکتورهای رفاهی گوناگون را از سرمایه خیل عظیم فرهنگیان بهره مند هستید حداقل با شعور ما بازی نکنید و آیتم دیگری برای سوژه های تبلیغی خود بیابید.

دروغهای اغوا کننده

به این دروغها توجه نکنید همکاران عضو :صندوق صندوق ورشکسته شده برای پرداخت سهم الشرکه اعضا پول تو صندوق وجود ندارد .با یک حساب سر انگشتی متوجه میشوید این وام حیله گری برای پوشش دادن ورشکستگی صندوق است اگر یک بازنشسته 5 درصد از حقوق خود را به عنوان حق عضویت پرداخت کند حداقل ان 120 هزار تومان میشود در سال میشود 1440000تومان و هر قسط وام حداقل میشود 400000تومان یعنی در عرض دو سال کل وام پرداختی به فرد تسویه میشود و هیچ سودی هم به ان تعلق نمیگیرد باید پنج سال هم منتظر باشی تا با درخواست خود پولت را به هزار مکافات پرداخت کنند .عزیزان هوشیار باشید.بنده به هزاران مکافات توانستم پول خود را با فداکاری یکی از کارمندان صندوق دریافت نمایم .سود تاخیر پرداخت سهم الشرکه بازنشستگان امسال 24000000000تومان است این سود به جیب کدام افراد رفته پاداش میلیاردی از این طریق برای فانی بی لیاقت و غندالی دزد تامین میشود ما معلمان هم به فکر اصلاح وضع خود هستیم !!!!!!! اعضا محترم مطمئن باشید سال دیگر بدتر از این شرایط خواهد بود حال قضاوت با شماست؟؟؟؟؟

 

همکار گرانقدر و پیشکسوت عرصه تعلیم و تربیت

با سلام و ادب و احترام

در دفاع از حق و حقوق حقّه سروران مکرم، طی مدت ٢٠ ماه تلاش و افری بر امکان تداوم عضویت عزیزان مصروف داشته، و با لطف خداوند در اواخر دی ماه ٩٤ با به ثمر نشستن پیگیری ها موفق به اجرایی شدن «طرح استمرار عضویت» بشرح ذیل گردیدیم. با عنایت به انجام این مهم خواهشمند است با دقت موضوع مورد بررسی قرار گیرد و نسبت به بهره مندی خویش از مزایای این طرح اقدام عاجل مبذول دارید. چرا که در حال حاضر پیشکسوتان طع عضویت یافته سالیان و یا ماه های گذشته قانوناً امکان برگشت به عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان را ندارند.

  • دریافت وام معادل کل سهم الشرکه (بدون درصد مانده حساب و ...) با کارمزد ٢ درصد با اقساط ٣٦ ماهه بدون ضامن هنگام تقاضای استمرار عضویت
  • استفاده از کل مبلغ سهم الشرکه از ابتدای عضویت در قالب وام مذکور
  • تصمیم گیری و باقیماندن به استمرار عضویت کاملاً اختیاری می باشد.
  • بهره مندی از مزایای روزشمار مانده حساب و مبالغ واریزی به بانک سرمایه برای عضو (صاحب حساب)
  • بازگشت منافع حاصل از گردش حساب های فرهنگیان عضو در بانک سرمایه
  • امکان انسداد حساب در صورت عدم تمایل به استمرار عضویت پس از دریافت سهم الشرکه و سود آن
  • شارژ تک کارت بانک سرمایه به میزان سهم الشرکه عضو پس از دریافت کارت توسط وی به لحاظ افزایش ضریب امنیتی.
  • تفاوتی بین حساب افتتاح شده در بانک سرمایه از نظر مالکیت و حقوق صاحبان حساب با دیگر بانک ها وجود ندارد.
  • ماندن در عضویت صندوق ذخیره فرهنگیان به صورت کاملاً اختیاری می باشد.
  • بهره مندی افراد باقیمانده در «عضویت موسسه پس از بازنشستگی» از کلیه مزایای شاغلین عضو
  • حداقل دوره زمانی استمرار عضویت ٥ سال می باشد (دوره زمانی بازپرداخت وام و ...)
  • استمرار عضویت پس از ٥ سال اول به صورت کاملاً اختیاری امکان پذیر می باشد.
  • منافع حاصله مطلوب برای ٤٠٠ فرهنگی بازنشسته که پس از این طرح در عضویت موسسه ماندند. (آمار مقایسه ای در سایت موسسه موجود می باشد.)
  • طرح استمرار عضویت در کل مدت فعالیت موسسه بی سابقه بوده و بازنشستگان مهر ٩٤ به بعد مشمول آن خواهند بود.
  • در استمرار عضویت نیاز به باقی ماندن وجه یا درصدی از مبلغ واریز شده (سهم الشرکه) در حساب عضو نمی باشد.
  •  مبالغ واریزی به حساب مذکور در مالکیت و مدیریت صاحب حساب می باشد.
  • تاخیر ٢ ماهه در پرداخت سهم الشرکه که صرفاً به دلیل بستن لیست ها و افتتاح حساب ها و تولید و ارسال و دریافت تک کارت بانک سرمایه می باشد.
  • مسوولان محترم تعاون ادارات آموزش و پرورش و نمایندگان صندوق ذخیره فرهنگیان در استان ها پاسخگوی تمام سووالات همکاران می باشند.
  • در صورت قطع عضویت حتی برای یک روز، از مزایای استمرار محروم و از نظر سیستم، امکان برگشت به عضویت وجود ندارد.
  • خدمات لیزینگ خودرو، کالای اساسی، لوازم منزل و مسکن در آینده و استمرار عضویت یافتگان فراهم خواهد بود.

در هر صورت موفقیت روز افزون تمامی عزیزان پیشکسوت و شاغل را دراتخاذ تصمیم منتهی به بهره مندی حداکثری از مزایای حاصله بر دسترنج خویش را از خداوند منان مسئلت داریم.

 

دروغها و کلک بازیها در صندوق پایان پذیر نیست

ایاکسی هست پیگیر مسایل و مشکلات اعضا و بخصوص بازنشستگان در صندوق باشد؟؟؟؟؟

چو پیروز شد دزد تیره روان
چه غم دارد از گریه ٔ کاروان
رخت سرای عقلم تاراج شوق کردی
ای دزد آشکارا می بینم از نهانت

اندر حکایت صندوق ذخیره فرهنگیان در مورد وام 2درصدی برای جلوگیری از ورشکستگی:

ضرب المثلی است که می گوید( با دست بده با پا دنبالش بگرد).اوضاع بازنشستگان سال 94 مصادق این ضرب المثل است .اهالی اموزش و پرورش کشور اسلامی ایران آگاه باشید در وزارت و زیر مجموعه های ان دروغ نهادینه شده اگر یک وقت دادگاهی من معلم بازنشسته را به جرم دروغ یاد دادن به دادگاه احضار کند مطمئن باشید گناهکار خواهم بود چون من هم از از پول این وزارت خانه طعام کرده ام و در من هم اثر کرده است.

خلاصه امسال صندوق با بوق کرنا کردن وام دو درصدی به بازنشستگان سال 94 خواست خودش را از ورشکستگی نجات دهد. امثال من هم باور کردیم فرم جدید استمرار پر کردم غافل از اینکه این یک شعبده بازی بوده است جهت فریب .امروز مورخه دوم اسفند94 به صندوق زنگ زدم جویایی تک کارت بانک سرمایه خود شدم.وقتی جواب را شنیدم متوجه شدم که چه کلاه بزرگی سر ما گذاشتند اعلام کردند که برای شما استمرار بدون دریافت وام را لحاظ کردند بنده شوکه شدم با خود گفتم این پیر الزایمر گرفته (قندعلی) ایا به زیر مجموعه خود نظارت دارد یا بفکر تبلیغات و جیب پر کردن خود و راضی نگه داشتن فانی بی لیاقت است.

- ایا دراین مثلث برمودا کسی هست به این دغل بازی ها رسیدگی کند؟؟؟

- ایا در این مثلث برمودا کسی هست جوابگو باشد؟؟؟؟

-ایا در این مرکز اختلاس و حیف ومیل نظارتی هست ؟؟؟؟

-ایا کسی هست در ویرانکده که به دین و مذهب و اخرت اعتقاد داشته باشد چرا پول خودمان را با هزاران مصیبت بعد پنج ماه هنوز نتوانیم دریافت کنیم ؟؟؟؟

-ای وزیر بی لیاقت و بی غیرت تا کی به صندلی خود مثل گاو لم میدهی و فارغ از مشکلات معلمان بفکر دل خوش کردن دیگران هستی !!!!!

-ای وزیر بی تدبیر بی مغز برچه اساس یک غارتگر را رئیس یک صندوق میکنی که بفکر جیب خود و افراد سفارش شده است و از جیب معلمان هزینه میکند و پول من بازنشسته را بعد پنج ماه هنوز پرداخت نمیکند و کسی هم جوابگونیست

-ای وزیر بی همت بی لیاقت تا کی حب ریاست تو باعث بیچارگی فرهنگیان خواهد شد اگر فهم داشته باشی باید زودتر از اینها مسند قدرت را ترک میکردی تا ما به این مصیبت ها گرفتار نمی شدیم!!!! حیا حیا حیا کن  بی لیاقت.

با عرض معذرت از بازدید کنندگان محترم

 زیبنده فانی و قندلی  همین است که شاعر میگوید

 ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست      عرض خود میبری و زحمت بر ما میزاری

چو مهر درخشنده پنهان شود     شب پره بازیگر میدان شود

 ای وزیر بی لیاقت و گماشته وزیر(قند علی)ایا به دین اسلام و اورنده ان اعتقاد دارید پیامبر اسلام میفرماید شخص دروغگو از ما نیست شما به این سادگی برای فریب دیگران از ان استفاده میکنید .